neděle 27. února 2011

Změny mi nevadí,

pokud jsou k dobrému. Blog.cz to jistě myslel dobře. A spoustě lidem se momentální stav líbí víc, než předchozí. Ale já jsem jedna z těch, u nichž se změny neprojevily zrovna nejlépe.

přišla jsem z: www.effies.blog.cz

A proč jsem vůbec změnila poskytovatele?


Po příhlášení (když už se mi povede se přihlásit) se mi při psaní nového článku nezobrazí lišta s formátováním. Nemůžu tudíž oddělit tělo článku od úvodu, vložit obrázek, odkaz ani video, nejdou mi dělat mezery mezi odstavci... Celkově nemůžu udělat prakticky nic. Proto jsem si řekla dost, nebudu čekat, jestli se to někdy zlepší a půjdu jinam. Mám co říct. Starý blog ale mazat nebudu. Jednou se mi určitě bude chtít zasmát se nad starými články, zavzpomínat si nad fotkami... Bude se mi hodit i při psaní závěrečné zprávy pro vysílací agenturu. Prostě a jednoduše, budu pokročat jako před tím, akorát že teď jsem na jiné adrese a pevně doufám, že mi staří čtenáři z původního blogu zachovají přízeň. Pokud ne, bude mě to mrzet.

6 komentářů:

  1. mám ráda tvoje články a je mi úplně jedno, jestli je budu číst na blogu.cz nebo tady na blogspotu.com ;) mimochodem koukala jsem na ty ulovené kousky a zvlášť ty šaty jsou fakt bezva:) f.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju. Jsi první, kdo mi tady udělal radost :) Na ty šaty jsou koukala hrozně dlouho, ale tolik peněz se mi za ně dávat nechtělo, ale když je pak zlevnili... Neváhala jsem. :)

    OdpovědětVymazat
  3. mne pride blog.cz tak malomedzianrodny na blogspotu mi to pride viac aj pre ine krajiny:)

    OdpovědětVymazat
  4. to Klaudi: ano, nelze než souhlasit. Na blog.cz je to samý Čech, občas Slovák, ale tady... Tady je mix všeho. A to se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem taky z blog.cz a jsem ráda ,že už jsem vlastně z blogspotu ,protože na blozích jsou většinou holky ,které fotí cedulku a říkají tomu detaily ,aby bylo vidět kde nakupují :D a blog také nenabízí moc úprav a podobně :D tady je to lepší a lehčí !

    OdpovědětVymazat
  6. Simone, taky bych řekla. Uživatelské prostředí mi přijde jednodušší, nahrávání obrázků k článkům je taky o dost snažší... Nevím, proč jsem sem nešla rovnou a brala to přes blog.cz. A k těm slečnám, co fotí detaily. Přijde mi, že pár českých, velmi populárních blogů na blogspotu dělá úplně to samé... V tomhle se obávám, že je to všude stejné. :)

    OdpovědětVymazat