sobota 18. června 2011

Laguna

Noční koupání a první jízda


Ve středu v noci jsme se se Zebrou jeli koupat na Lagunu. Je to taková naše akce, kterou v létě opakujeme dost často spolu s ostatními kamarády. Pokaždé se koupeme bez plavek. Proč s sebou tahat plavky, když stejně nic vidět není? O tomhle jsem ale nechtěla mluvit. Jde o to, co se stalo cestou zpátky. Jeli jsme domů a zrovna začala hrát tahle písnička. Řekla jsem, že se mi tahle písnička líbí. On mi na to odpověděl: "Ještě aby se ti nelíbila, když je o tobě." Do teď jsem nějak nepobrala, jak to vůbec myslel...

Ale přeřaďme na veselejší strunu. Včera jsem měla první jízdy v autoškole. Za hodinu a půl mi autíčko chcíplo pětkrát. Pokaždé, když umřelo, jsem se mu omluvila. Instruktor ze mě měl docela srandu. Nejrychleji jsem po dvoře dopravního podniku je 25 km/h a řadila jsem dokonce na trojku. Mám ale takový malý problém. Vlastně dva. Problém číslo jedna - když řadím ignoruju volant. Nějak to prostě nedokážu všechno zkoordinovat. A problém číslo dva - soustavně a skoro neustále ignoruju brzdu. Když mi instruktor řekne, ať zabrzdím, tak mi brzdění problém nedělá. Ale během jízdy jedu a nebrzdím. S tímhle  budu muset rychle něco udělat, jinak příště autobus nenabourám málem, ale úplně. Jestli mému instruktorovi ještě zbývají nějaké nešedivé vlasy, po mých jízdách mu zšednou. Ale jak sám řekl, nikdo učený z nebe nespadl, a autoškola je tu proto, abych se to naučila. A já jsem si k tomu přidala ještě něco svého - řídit auto umí větší debilové než já, tak proč bych to sakra nezvládla?!

Žádné komentáře:

Okomentovat