sobota 25. června 2011

Takhle by to nešlo

Moji drazí návštěvníci,

vím, že jsem se pěkně dlouho neozvala. Mám proto ale své důvody. Důvod číslo jedno: Naprosto nemám čas cokoliv psát. Děje se sice poměrně dost věcí, ale já se prostě nedokopu v počítači. Dokonce ani v práci se nerozhoupu k tomu, abych, i když mám čas, sedla k netu a napsala klidně i kratičký článek. A právě u téhle "nechuti" navazuje důvod číslo dvě: Proč bych měla trávit čas psaním článku, když si potom nemůžu přečíst zpětnou vazbu? Vysvětlete mi, jak je možné, že blog denně navštíví 30 lidí a ani jeden nenapíše komentář? To jste tak líní? Nemáte k tomu co říct? Nebo píšu tak špatně, že nepochopíte, co jsem chtěla říct? Mohl by mi to, prosím, někdo vysvětlit? Kdybych chtěla komentář pouze od zainteresované osoby, žádný blog bych si nezakládala, mohla bych se zeptat člověka, se kterým jsem o věci mluvila. Tak jako je to teď. Lidé, kteří mě znají jsou mojí jedinou zpětnou vazbou. Leč, bohužel, neříkám jim všechno. A proč asi? Protože znají mě a znají lidi, o kterých povídám. Vy ne...

Ale proč bych se dál měla namáhat psaním tohodle článku, když jsem si na 90% jistá, že se tady objeví maximálně jeden komentář...?

4 komentáře:

  1. hmm, naprosto chápu tvoje rozhorčení... když jsem kdysi měla blog taky mě to štvalo, mívala jsem i přes 500 návštěvníků za týden, ale častěji než o komentáře k věci se jednalo o propagaci vlástních stránek popřípadě soutěží... možná jsou návštěvníci líní, možná už ani nemají svůj názor, kdo ví... přesně chápu, že jsou věci, které se snadněji řeknou cizím, 'virtuálním' lidem než blízkým... mně osobně tvoje články baví, vždycky je zajímavé přečíst si zážitky jiných lidí, nahlédnout do jejich života, hodnotit, porovnávat a tak... f.

    OdpovědětVymazat
  2. Dřív jsem mívala blog, kam chodilo i přes 200 lidí a bez odezvy, ale nebylo to to, co jsem chtěla a tak jsem s tím přestala.

    K té žehličce - rozehřívá se poměrně rychle, nemůžu si stěžovat a i tak stejně chladne, ale nějak extra jsem to nepozorovala. Myslím, že se sama vypne, pokud ji necháš omylem zapnutou, ale zatím se mi to nestalo, tak to nevím jistě.

    OdpovědětVymazat
  3. To f.: já jsem moc ráda, že Tě moje články baví, ale tohle, co se teď děje, mě trochu štve a zároveň mrzí. Člověk si pak pokládá otázku, má-li se vůbec snažit...

    To Annabeth: myslím si, že všichn blogeři znají ten úžasný pocit, když pod článkem najdou nový komentář.
    Add žehlička, moc díky za info. :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je mi jasné, když už se člověk s něčím sepisuje, tak by bylo fajn, kdyby ti na druhé straně připojili aspoň pár řádek... snad se to časem zlepší, myslím, že určitě je na co reagovat a byla by velká škoda, kdybys přestala psát... f.

    OdpovědětVymazat