neděle 17. července 2011

Flemch...

Zase jednou po skoro dvou letech je to tu znova... :/

V pátek jsem byla ve svém milovaném Podvo. Byla jsem za Zebrou a potkala jsem asi dvacet dalších známých.

Ještě doma jsem si přísahala, že budu pít jenom střik s vínem. Skoro celý večer jsem se držela, pak ale přišel Havana a moje snažení bylo v kopru. Dala jsem si s ním absinth. A ne pouze jeden. A to byl konec, přátelé...

Já s Havanou jsem odcházeli o půl třetí. Teda spíš on odcházel, já jsem se ho držela, abych neupadla. Ale nebylo mi to vůbec nic platné, stejně mám jedno koleno odřené a na druhém mám parádní modřinu. Pak mám okno. Jediné dvě věci, které si matně vybavuju, byla Havany věta: "Vážně nechceš ke mě?" a moje věta: "Tady mi zastav." Pak jsem šla těch padesát metrů domů asi půl hodiny. S četnými zastávkami. Pro ty, kteří ještě nepochopili - ano, zvracela jsem. Akorát nevím, čím to bylo, protože když jsem ještě nedávno vypila třeba tři panáky absintu a k tomu flašku vína, tak mi nic nebylo. A teďka tohle. Buď to bude tím, že jsem za celý den měla akorát oběd nebo tím, že na prášky na hubnutí prostě chlastat nesmím...

2 komentáře:

  1. Doufám, že už je ti líp.

    Btw. ty jsi na fitwebu viď?

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, už je mi líp, ale teď pěkně dlouho nic tvrdýho pít nebudu... :)

    A ano, jsem na ftiwebu :)

    OdpovědětVymazat