sobota 23. července 2011

Ne, já opravdu nemám nudný život

Poslední dva dny (čtvrtek, pátek + sobota brzo ráno) byly opravdu plodné na nevšední zážitky a situace, u kterých si nejsem úplně jistá, že bych je ještě někdy chtěla zažít...



V úterý jsem se v práci seznámila s Rakušanem, ve čtvrtek jsme byli v kině na Lepším světě a od té doby mi pořád říká, jaká jsem úžasná a dokonalá, že mě miluje a jaká jména bych dala našim dětem. Smsky mi od něj chodí v rozmezí deseti až třiceti minut, když na ni obratem neodpovím, ptá se mě, jestli nejsem naštvaná a co se stalo. Může mi, prosím, někdo říct, co to sakra je?!

Včera jsem jela v autoškole a prudce jsem zabrzdila, abych nezajela psa. Mě se zastavit povedlo, ovšem ten idiot vedle mě ho přejel. Dočista dočista. Pravda, to druhé "dočista" se moc nehodí, moc čistá silnice potom nebyla...

Jako každý pátek, jsem i včera byla v Podvo. Přišel za mnou Rakušan ( :/ ), Černoch (...), LMka a potkala jsem svého profesora na tělocvik. Rakušan po půl hodině naštvaně odešel, s Černochem jsem se (opět) pohádala a s Profesorem jsem se líbala. Řekla bych, že to poslední by možná chtělo trochu rozvést...    :-D

Za profesorem mě dotáhla LMka se slovy: "Hej Eff, máme návštěvu, koukej, kdo se tady ukázal." A pak nás všechny pozvala na panáka. Vnutila mi broskvovou a Profesor si objednal zelenou. Prasátko jedno. No, ale já s broskvovou radši pomlčím, panáky se s mojí dietou "trochu" tlučou... Takže jsme pili. Jedno kolo, druhý kolo, třetí kolo a pak LMka zmizela... No a pak jsme se líbali. Docela by mě zajímalo, kdo po kom vyjel... Když jsme odcházeli, tak se mě Barman zeptal, jestli to náhodou není můj profesor, když jsem mu řekla, že je, tak zůstal jenom vyjeveně zírat a spolu s ním ještě pár lidí, co stáli okolo baru. Kdyby někdy něco, tak všechno popřu. A Profesor určitě taky. Tohle by nebyla dobrá vizitka ani pro jednoho z nás. Každopádně mě nemůže nenapadnout otázka, jestli by se tohle všechno stalo před rokem, kdy jsem  měla o osm kilo víc. Nestalo. Tím jsem si jistá. Tlustý holky skoro nikoho nezajímají. Rozhodně ne typy kluků a chlapů, které preferuju. Říkejte mi, že jsem blbá, mě je to fakt jedno, já si jdu svou cestu a dokážu, co jsem si předsevzala. Mě totiž už nikdy nikdo nebude říkat, že jsem normální a průměrná...

A teď jdu vycvičit ty včerejší panáky.

4 komentáře:

  1. wow, tak je vidět, že se fakt nenudíš;)
    ale ten Rakušan teda vypadá jako solidní stíhačka, to pak člověk ani nevydechne...
    Hmm, chudák pes teda :/ já jsem tak jednou zpomalila kvůli holubovi, což asi zní směšně, ale on se fakt dlouho neměl k tomu, aby konečně vzlétl :D
    Mmm, tělocvikář:) no, první věc co mě napadá, že to pak asi ve škole na hodině bude trochu divné, ale to je až za dlouho, tak co :) f.

    OdpovědětVymazat
  2. Rakušan nevypadá jako stíhačka, on stíhačka je...

    A Tělocvikář... No, bude to s ním asi docela zajímavý. :-D Uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Má aspoň děti, ten tělocvikář? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ne, nemá... :-D Prý už nemá ani přítelkyni. :-D Ale dykoliv přijdu do Podvo, tak si ze ě kvůli němu dělají srandu. :-D Ne, že bych se jim nějak moc divila...:-D

    OdpovědětVymazat