pátek 15. dubna 2011

Chlap a nemoc

Nemyslím pohlavní!

Nadpis vyzněl blbě a je trochu zavádějící, to uznávám, ale zrovna tohle jsou věci, které mě v poslední době trápí nejvíc...

Začnu nemocí - budou rychlejší. Už 14 dní kašlu a smrkám nehezké věci. Každé ráno vstávám o 20 minut dřív, abych svůj zasoplený nos a krk uvedla do provozu schopného stavu. Zajímavé je, že smrkám i vykašlávám stejné věci. K tomu mě bolí hlava. Jestli přemýšlíte, co mi řekl doktor, tak ten mi neřekl nic. Nebyla jsem u něj. Můj chorobný strach z doktorů mě nutí říkat si, že to pořád ještě není tak hrozné, abych ho musela poctít návštěvou. Chovám se stejně v ČR a z představy jít k francouzskému doktorovi na mě jdou osypky. Bojím se všech doktorů, ale žebříček vedou zubař a gynekolog. Zubař proto, že vždycky když mi čistí zanícené váčky na stoličkách, tak si připadám, jako kdybych měla vzteklinu. Peroxid strašně pění. A nemyslete si, že si nečistím zuby. Čistím si je 3krát denně, ale stejně to nepomáhá.  Dělají se mi pořád. A ten gynekolog... Vždycky se bojím, že mi řekne, že mám nějakou pohlavní chorobu nebo že jsem těhotná. Zajímavé je, že k tomu, abych si to myslela, nemám žádné objektivní důvody. Ale prostě je to tak...

A teď ten chlap... Šutr. Nedávno mi napsal, že je schopný přijet do Francie jenom proto, aby mě viděl naživo se smát, prý je na to magor dost. Byla jsem značně potěšena. Jenomže od té doby ticho po pěšině. Nikdy jsme se k tomuhle tématu už nevrátili a já s ním začínat nehodlám. Je mi to proti srsti... Na moji smsku mi napsal, ať to neberu jako odmítnutí, ale že není člověk, který by zakládal vztahy po netu. Řekla jsem mu, že ho chápu. A já ho opravdu chápu. Akorát pořád nevím, co si myslet. Nevím, jestli mě bere jenom jako kamarádku. Jestli mi píše jenom proto, aby mi to tady trochu usnadnil, protože í, v jaké jsem situaci. Prostě proto, že mi rád dělá vrbu. Nebo jestli mi píše proto, že jsem možná víc než jen kamarádka. Ale tohle se dozvím až přijedu. Sama nevím, proč ho pořád tolik řeším, Dokonce už i ve snech. Poslední dobou se mi často zdá, že jsme se Šutrem na pivu a tohle všechno řešíme. Mluvím hlavně já a on mi celou dobu přikyvuje a když se ho zeptám, co si o tom myslí, tak mi řekne, že je mu líto, ale že mi nerozuměl ano slovo, protože jsem mluvila francouzsky a on francouzsky neumí. Zajímalo by mě, co to znamená. Ale když se nad tím zamyslím, chci to vůbec vědět...?

2 komentáře:

  1. Promiň, že jsem tak dlouho nepsala, ale situace byla složitější... však to sama znáš...
    Buď ráda za kašel, pohlavní nemoc by byla horší - nepěkný dáreček z Francie :-P

    OdpovědětVymazat
  2. V klidu Moon... Btw o takovým dárečku z Francie nemůže být ani řeč, vzhledem k tomu, že o většinu Francouzů, které jsem potkala bych si neopřela ani kolo... :-D

    OdpovědětVymazat