neděle 3. dubna 2011

Jsem blázen.

Měla jsem (ještě pořád mám) takovou divně upřímnou náladu. Poslouchala jsem Glee - One of Us a ani nevím jak, napsala jsem Šutrovi smsku, které možná budu později litovat...

"Jsi zasny a mam te moc rada, ale kdybych rekla, ze jsi mi sympaticky jen jako kamarad, lhala bych sama sobe. Je mi jedno, co mi na to odpovis, jestli vubec neco, chtela jsem jenom, abys to vedel. Chci byt k tobe uprimna a doufam, ze ty budes taky."

Netuším, jestli jsem udělala dobře. Jestli toho vážně nebudu litovat, ale takhle to cítím a s každým dalším rozhovorem s ním to na něj chci zakřičet víc a víc, tak jsem to teď udělala. Je mi vážně jedno, jestli mi řekne, že mě bere jenom jako kamarádku, aspoň budu vědět, jak na tom jsem a nebudu si nic nalhávat. Nejistota je to, co mě ničí. Radši budu vědět pravdu, která mi nebude příjemná, než přemýšlet nad tím, jak to má on...

1 komentář:

  1. Sice nevím o co jde, ale myslím, že jsi udělala dobře, že jsi mu napsala :) A ta písnička v podání Glee je úžasná :)

    OdpovědětVymazat