středa 27. dubna 2011

Don't do anything today that you'll regret tomorrow

Jo, tak přesně podle toho jsem se neřídila...
V sobotu byla barbeque party u Tonyho. V chatičce, na horách, bez tekoucí vody a bez elektřiny. Ale na kvalitě to nic nezměnilo. Byla by to skvělá party, nebýt Ragbisty. Ragbista je náš kamarád. Pro mě je to teď člověk, kterému se snažím vyhnout se velkým obloukem. Ale od začátku...

Cestou se mi opět udělalo nevolno. Hnedka po vystoupení z auta na parkovišti u benzínky jsem sebou švihla. Ale bylo už moc pozdě se vracet. Šlo jenom o nedostatek cukru, hnedka co jsem si lokla Coly, se mi udělalo líp a cesta pokračovala. Přijeli jsme na chatu, kde byla hrozná zima. Já machr měla jenom baleríny a mikinu. Po hodině klepání se zimou se mi Ragbista nabídl, že mi půjčí bundu. A od té doby jsem se ho nezbavila.

Přeskočím nudnou omáčku kolem a přejdu k důležitým věcem. Byla jsem opilá, hodně opilá a když po mně vyjel, tak mi to přišlo jako super nápad ho v tom podporovat. Fail číslo jedna: málem jsem se s ním vyspala. Fail číslo dvě: když už jsme spolu skoro spali, tak jsem mu místo Ragbisto řekla Šutre. Jo, děkuju Bohu za mezinárodní jména. A asi  mám trochu problém. Ihned po tom, co nasraně odešel (ne, že bych se mu divila) jsem se rozbrečela. Ne proto, že jsem si zkazila šanci, ale proto, že jsem to vůbec nechala zajít tak daleko. Nechtěla jsem s  ním spát, ale bála jsem se mu říct ne. Nechala jsem ho dělat si co chce jenom kvůli tomu, že mi před očima vyvstal obrázek - "Neuděláš to a on si s tebou pěkně z blízka promluví." Tohle chování není moc normální, vím to, ale já to takhle mám u každýho kluka. Vím, co za tím stojí, ale nedokážu s tím vůbec nic dělat. Snažím se. A moc, ale stejně to nikdy neskončí tak jak bych chtěla. Až na tohle. Jsem ráda, že jsem mu řekla jinak. Jsem ráda, že myslím na Šutra. Ten mě teďka naprosto nevědomě zachránil od další chyby.

P.S.: Za celý grilování jsem nesnědla ani sousto, jsem šikovná.

4 komentáře:

  1. Ah, tak vzít si jen baleríny a mikču... může napadnout jen tebe (neboj, mně se to už taky stalo:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Moon, mě bylo řečeno, že je tam teplo a že budeme vevnitř... :-D

    OdpovědětVymazat
  3. juj no to sa stalo asi kazdemu z nas:(

    OdpovědětVymazat
  4. Biancaprincipessa, jestli to myslíš chlapy, tak mě se tohle stává docela pravidelně. A už mě to vadí, ale nevím, co s tím mám dělat...

    OdpovědětVymazat