neděle 29. května 2011

Mon petit poulet tu vas me manquer!

Chtělo by to článek. Moc dobře to vím. Akorát že pro mě je teď hrozně těžké psát něco smysluplného. Mám plnou hlavu odletu - letím ve čtvrtek. Odvoz na letiště je už naštěstí zajištěný. Teď mi zbývá už jenom si sbalit. Nemám váhu, takže budu vážit od oka. Na letišti bude překvápko... :-D

V pátek jsem byla naposledy ve škole. Rozloučila jsem se všemi spolužáky a ano, slza ukápla. A nejenom z mé strany. Bude se mi po nich strašně stýskat! Nikdy jsem si to nemyslela, ale v pátek... Došlo mi, že 99% z nich už v životě neuvidím. Strávila jsem s nimi devět měsíců života a každý z nich, ač jsem si to nechtěla přiznat, zanechal v mé hlavě otisk. Někteří se zapsali jenom lehce, obyčejnou tužkou a jiní, se mi do hlavy vepsali liháčem. Nejvíc mě ale potěšila Ozzák. Když jsme se loučily (obě jsme brečely), tak mi řekla: "Mon petit poulet tu vas me manquer!" (Kuřátko moje, budeš mi chybět!) A tohle mě dostalo do kolen. Nikdy jsem si nemyslela, že to řeknu, ale bude se mi po některých věcech z Francie stýskat.

3. června mám takovou malou oslavu. Jediný problém je, že v sobotu vstávám na šestou do práce. No, neva. Dopředu jsem sice anoncovala, že chci jenom něco malýho v Ponorce, šest, sedm lidí, chvilku posedět a pokecat. Doufám, že nebudou zklamaní, až se třeba v jednu zvednu s tím, že jdu domů. Mno, uvidíme. Každopádně se na ty zmetky těším. Na všechny. I na mojí "nejlepší kamarádku" Barbie. Která se mi za posledních devět měsíců ozvala 2krát. Naposledy 5. ledna. A vlastně ještě minulou středu, aby se zeptala, kdy přilítám. Hmm...

No nic, končím. Tenhle článek nemá hlavu, trup ani patu. Nic dalšího už radši psát nebudu.

6 komentářů:

  1. určitě napiš jak dopadla oslava ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Napíšu. :-D Jak už jsem řekla - nic velkýho nechci. Na velkou akci se chystám týden potom. :-D Teď bych chtěla vidět jenom lidi, který jsou mi nejblíž. :)

    OdpovědětVymazat
  3. a chce to i nějaké fotky (třeba i z té malé oslavy) :D

    OdpovědětVymazat
  4. No, pokud udělám (někdo jiný udělá) fotku, která by zaručovala anonymitu jak mě, tak ostatním, tak rozhodně nebudu váhat a připojím ji také. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kam letíš?:) a krásně píšeš:) oslavu si užij:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com/ kdystak koukni followni:)

    OdpovědětVymazat
  6. Káťo, letím domů :) Po devíti měsících ve Francii. :)

    OdpovědětVymazat