středa 18. května 2011

United nations




Včera jsme byli se školou v Ženevě na ústředí OSN. Něco tak úžasnýho jsem nikdy neviděla. Nedokážu přesně popsat pocit, jaký jsem měla, když jsem tam byla. Ohromná organizace, která se defakto snaží zajišťovat mír na světě. Má obrovský vliv a díky této návštěvě jsem znovu začala přemýšlet o tom, že svět má spoustu problémů, které by se měly řešit.

Když jsme vešli, museli jsme projít bezpečnostním rámem a naše věci projeli rentgenem. Bezpečnostní opatření jsou opravdu všude. Nikdo bez povolení se dovnitř nedostane nedostane.








Měli jsme se jít podívat do muzea Červeného kříže, leč bohužel, v úterý bylo zavřeno a profeosrky se tomu strašně divily. No, ani nevím, jestli mě ještě něco takového překvapuje. Řekla bych, že na téhle škole je úplně normální někam jet a předem se neujistit, jestli to půjde. 



A pak pár dalších fotek z okolí OSN.








3 komentáře:

  1. mmm, vypada to zajimave:) skoda toho muzea Cerveneho krize, maji tam teda vtipnou organizaci;) ..zvlast ty vodotrysky na posledni fotce vypadaji skvele, hned bych pod jeden vbehla v takovem horku, jake dneska je:) f.

    OdpovědětVymazat
  2. Sice mě taky mrzí, že bylo zavřeno, ale i tak to byl naprosto dokonalý výlet! :)

    OdpovědětVymazat