čtvrtek 10. března 2011

Tweet II.

Už včera večer mě šíleně bolela hlava a měla jsem teplotu. Před chvilkou jsem se dozvěděla, že jsem se v noci složila v koupelně. Vůbec si to nepamatuju. Asi zase ten můj debilní tlak... Btw, dneska bych si tu svoji palici nejradši dekapitovala, jen aby přestala bolet!

5 komentářů:

  1. nízký tlak je svině :-! znám moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, přesně tak. Svině největší. Člověk nikdy neví, kdy zaútočí. Teda aspoň já to nepoznám. :/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nišší talak má sice taky ale takhle se neskládám naštěstí... :-)

    Tady jsem měla blog taky teda ještě snad i mám ale nešlo to zalamovat, což mě dost štvalo... :-)

    Tak snad tobě se tu bude líbit a moc mě tu cjhybí ten super obrázek tech dvou holek ten byl boží. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mil, jestli po něm moc toužíš, není problém zaslat mailem ;)

    A můj nižší tlak mě normálně taky netíží. Mám sice pořád studené ruce a nohy, modré nehty, občas při prudším vstání ze židle mžitky před očima, ale jinak to vůbec nevnímám... :)

    OdpovědětVymazat
  5. jojo, nizký tlak je mi taky známý. přesně tak, studené ruce, nohy a při prudkém vstávání mám vždyckyna chvilku černo před očima, ale už to beru jako normální věc:D vražedná je pro mě kombinace nízkého tlaku a horkého počasí:D f.

    OdpovědětVymazat