neděle 13. března 2011

Tweet III.

Myslela jsem si, že pes Gentile Put - Aiko, je holka. Dneska jsem zjistila, že je to kluk. Od ledna jsem žila v bludu. Nevadí.

Zhubla jsem. Měla bych asi jásat, ale moc mě to netěší. Moje samodržící punčochy mi padají po pěti krocích ke kotníkům. Menší velikosti se nevyrábí. Vadí!

Včera jsem se k Le Lust poprvé nudila. Už nikdy si nebudu brát tak krátký šaty jako minulý večer. Některý pohledy opravdu příjemné nebyly.

Přítel Gentile Put měl opustit dům v 10:30. Je 12:00 a pořád si vesele chrupká ve vedlejším pokoji. Hostmaman začíná být poněkud naštvaná.

Včera jsem byla tázana, po deseti minutách vysvětlování, kde leží Čechy, jestli máme hranice se Švýcarskem a Německem nebo se Švýcarskem a Itálií. Stískla jsem zuby a přemlouvala se, abych toho nevzdělance něčím nepřetáhla. Asi nebudu dobrá učitelka.

Toto jsou prosím události posledních 12 hodin.
Pěknou neděli přeju.

3 komentáře:

  1. to chce klid a nohy v teple :D
    a mé představy, jak si cizinci vybavují ČR, byly správné... nevědí o ní zhola nic :D
    příště jim řekni, že jsi třeba z USA... to snad i Francouzi vědí kde leží :D a budeš mít klid :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, já nechci popírat to, že jsem Češka. :) Jsem na to hrdá. Sakra, nikdy bych neřekla, že budu hrdá na Českou republiku! Leč, Francie mě naučila, že existují země, kde jsou větší problémy a větší bordel než v ČR... :-D

    OdpovědětVymazat
  3. to mi zase připomíná, jak jsem dceři našich hostrodičů v Anglii vysvětlovala a kreslila mapu, kde je ČR a kde Anglie a ona nakonec vesele konstatovala, že je to vlastně hned vedle sebe. ale tu ještě omlouvá to, že jí bylo 1O roků;) f.

    OdpovědětVymazat