neděle 27. března 2011

Tweet IV.

Tohle období tady je fakt hrozný. Nic se neděje, ale mě se to zdá jako takové ticho před bouří. Dokonce i Paris větří průser a to už je co říct. Snad se obě pleteme.

Od pondělí do pátku jsem se třídou v Itálii. Jedeme "tour des lacs". Fakt se těším... :/ Nejsem zrovna přírodní typ a jedná džungle, která mi vyhovuje, je ta městská. Radši podpatky než tenisky.

Šutr je idiot, idiot, IDIOT!!! Po včerejšku jsem s tím zmetkem vážně skončila. Buď se schválně vyhýbá odpovědi nebo je úplně blbej. Já osobně sázím na to první. :/

Jsem ráda, že je tak hezky. Konečně jsem zase jednou mohla vyvětrat punčochy barvy kary. Na ty v barvě korálové a obláčkově modré se teprve chystám. Zase jednou budu za exota, ale co, někdo z davu vyčuhovat musí...

Poslední dobou mi nevadí, když na mě všichni koukají. Projíždějícím autům, když jdu do města, se směju. Na malé holčičky a důchodce, co vyjeveně koukají na moje barevné punčochy, se usmívám. Za chlapama se (většinou) otáčím a dámy ignoruju. Miluju jaro!

dokonalá cedule před vjezd do domu, že? :-D

výhled z mojí oblíbené kavárny, kde dávají kafe do hrnečku s Marilyn Monroe a hrajou tak největší francouzské hity za posledního půl století. Btw, tak budova je Hotel de Ville. :)

2 komentáře: